Menu

ביטוח חובה לרכב

למה חייבים לעשות ביטוח חובה לרכב ?

כפי שאתם בוודאי מנחשים בקלות, ביטוח חובה לרכב הוא לא ביטוח שאותו אתם בוחרים לעשות – זה ביטוח שאתם מחויבים לעשות אותו, ברגע שאתם נוהגים ברכב ! אבל במה בעצם מדובר ? בראש ובראשונה, ביטוח חובה לרכב בא להבטיח שאם התרחשה חלילה וחס תאונת דרכים, כל הצדדים המעורבים יוכלו לקבל באופן מיידי טיפול רפואי, מבלי התחיל לחשוב על העלויות שלו, שכן מדובר על טיפול שיכול להיות מציל חיים. אבל איך הפוליסה מופעלת בעת קרות מקרה כזה או אחר של פגיעה ?

ביטוח חובה לרכב

העיקרון של הפוליסה המבטחת את הרכב שלכם

בתוך ביטוח חובה לרכב יש בעצם שני מרכיבים: מרכיב של ביטוח עצמי, ומרכיב של ביטוח צד ג', כאשר שניהם נוגעים אך ורק לפגיעות גופניות של הצדדים המעורבים בתאונת הדרכים, ולא לנזקים שנגרמו לרכוש, או לרכבים עצמם. בעצם לאחר שהתרחשה תאונת דרכים, חברות הביטוח חוקרות את המקרה, וחברת הביטוח של הנהג שאחראי על התאונה, היא זו שאחראית במסגרת ביטוח חובה לרכב, להעניק את הפיצוי המלא גם לנהג המבוטח אצלה, וגם לצדדים נוספים בתאונה .

המחיר עבור ביטוח רכב נקבע לפי ניסיון וגיל המבוטח

עבור ביטוח חובה לרכב תצטרכו לשלם פרמיה חודשית לחברת הביטוח (אפשר גם לשלם בבת אחת או בפריסה שלא תהיה לכל השנה). המחיר עבור פוליסת ביטוח חובה לרכב נקבע בעיקרו לפי מידת הניסיון של הנהג. נהג חדש וצעיר – הוא נהג שמועד יותר לתאונות דרכים, ולכן מחיר הביטוח עבורו יהיה גבוה יותר. לעומת זאת, המחיר של ביטוח חובה לרכב שבו נוהג אך ורק אדם שיש לו ניסיון של למעלה מעשור על הכביש – יהיה מחיר נמוך יותר .

בואו להשוות כבר עכשיו

בשביל לקבל הצעות משתלמות עבור ביטוח חובה לרכב אתם ממש לא צריכים להתאמץ ולהתרוצץ בין חברות וסוכני הביטוח. במקום זאת, אתם רק צריכים להשאיר את הפרטים שלכם באתר של ביטוח NOW. אנחנו נשקלל את הנתונים, ונשלח לכם את ההצעות המשתלמות ביותר .