Menu

ביטוח חיים למשכנתא

להבין את החשיבות של ביטוח חיים למשכנתא

לפני שאתם ממהרים לקחת משכנתא, הבנקים תמיד יסבירו לכם שקודם כל, עליכם לרכוש גם פוליסת ביטוח חיים למשכנתא שאתם רוצים לקחת. מה היא בעצם פוליסת ביטוח חיים למשכנתא ובמה היא שונה בעצם מכל פוליסה רגילה של ביטוח חיים ? איך היא אמורה לעזור לכם להתארגן מבחינה פיננסית? אין ספק שמדובר בביטוח חשוב מאין כמוהו, והנה כל התשובות לפניכם .

ביטוח חיים למשכנתא

ההוצאה העצומה של המשכנתא

בשביל להבין את ההבדל בין ביטוח חיים למשכנתא לבין ביטוח חיים רגיל מספיק להסתכל על סל ההוצאות שלכם. המשכנתא שלכם שאתם משלמים כל חודש, שווה בערכה לסך כל ההוצאות האחרות שלכם, ואולי אפילו עולה עליהם! המשכנתא היא ההוצאה המשמעותית ביותר שלכם, ופוליסת ביטוח חיים רגילה פשוט לא תוכל לתת לכם כיסוי גם עבור המשכנתא וגם עבור הוצאות נוספות. לכן יש פוליסה מיוחדת של ביטוח חיים למשכנתא שנועדה לכסות ספציפית את ההוצאה העצומה הזו, שגובהה אלפי שקלים בחודש, והיא נפרשת על פני שנים רבות אצל רוב נוטלי המשכנתאות בארץ ובעולם .

מתי הפוליסה מופעלת ?

ברמה העקרונית, ביטוח חיים למשכנתא מופעל באותן תנאים של פוליסת ביטוח חיים רגילה. כלומר – אם המפרנס היחיד או אחד מהמפרנסים נפטר חו"ח, והוא עוד לא הגיע לגיל פרישה – אזי פוליסת ביטוח חיים למשכנתא מופעלת, וחברת הביטוח היא זו שתמשיך לשלם את המשכנתא בנק. עם זאת, אפשר גם לרכוש הרחבות לפוליסת ביטוח חיים למשכנתא. לדוגמה מצב של מחלה קשה שמונעת בפועל מהמפרנס לתפקד גם הוא יכול להפעיל את הפוליסה .

עכשיו בוחרים את המסלול

כעת, נותר לכם לבחור את המסלול המשתלם ביותר של ביטוח חיים למשכנתא בין חברות הביטוח השונות. בשביל לעשות זאת, מומלץ בחום שתשלחו את הפרטים שלכם אל חברת ביטוח NOW. אנשי המקצוע של החברה לוקחים את הפרטים שלכם, ומרכיבים לכם מסלולים אטרקטיביים מטעם חברות הביטוח השונות , כך שבאופן מהיר ביותר תוכלו לקבל הצעות וכן כל מידע שנדרש לצורך רכישת משכנתא .