Menu

ביטוח טיפולי שיניים

עושים ביטוח טיפולי שיניים

הנתונים העולים ממחקרים העוסקים בתחום רפואת השיניים מראים כי רבים מאוד מהאנשים זקוקים לעזרה עם השיניים שלהם. זה מתחיל בטיפולים בסיסיים של שימור מצב השיניים או בעיות קלות, ועד לבעיות מורכבות הכוללות טיפולים מתמשכים ויקרים להחריד. אחד הפתרונות הטובים ביותר בכדי להיות רגועים מפני העלויות הגדולות של טיפולי שיניים היא רכישה של ביטוח טיפולי שיניים באחת מחברות הביטוח. בדיוק כפי שאתם מבטחים את הרכב שלכם או הדירה, כך גם אפשר לבטח את השיניים שלכם.

עד כמה ביטוח טיפולי שיניים נפוץ בארץ?

למרות החשיבות הרבה שישנה לטיפולי השיניים, בדיקה מול חברות הביטוח בארץ מראה שכמות האנשים שרוכשת ביטוח טיפולי שיניים בארץ הוא לא גדול.  ביטוח של טיפולי שיניים ניתן למצוא ברבות מחברות הביטוח ועדיין הנתונים מראים שרק כעשרה אחוז בוחרים לקנות ביטוח כזה. ביטוח על הוצאות של יישור שיניים לילדים או השתלות שיניים נפוץ אפילו פחות ורק אחוזים בודדים מהאוכלוסייה בוחרים לרכוש ביטוח כזה.

ביטוח טיפולי שיניים

האם מומלץ לרכוש ביטוח של טיפולי שיניים?

כמו כל מוצר ביטוחי גם ביטוח טיפולי שיניים הוא מעין הימור. יכול להיות שתעברו את כל חייכם ואולי גם גידול הילדים ולא תזדקקו לאף טיפול שיניים שעלותו שווה תשלום על ביטוח מדי חודש. ואמנם, במקרים רבים, בין אם מדובר אצל ילדים או בגילאים מתקדמים יותר, ישנו מצב שנאלצים להוציא סכומים גבוהים מאוד שיכולים להגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים, כאשר בנוסף לסבל הלא פשוט שנגרם במהלך טיפולים מורכבים אצל רופא שיניים, נוספת הבעיה של מקור המימון להוצאה שהיא לרוב בלתי צפויה וקשה עד בלתי אפשרי להוציא עבורה מתזרים המזומנים השוטף. במקרה כזה ביטוח טיפולי שיניים יכול להיות הצלה של ממש והוא יכסה את עלות הטיפול ויהיה משתלם מאוד עבור הרוכש.

מהם תנאי הביטוח אצל חברות הביטוח?

על מנת לבחור את חברת הביטוח בה תעשו את ביטוח טיפולי השיניים יש צורך לעשות סקר שוק מקיף מאחר וכיום חברות ביטוח רבות מציעות מסלולים שונים של ביטוח טיפולי שיניים הכוללים או לא כוללים דברים שונים. עליכם לפנות אל חברות הביטוח או לאתרי האינטרנט שלהם ולהשוות בין התנאים השונים אשר כלולים בפוליסה כמו למשל גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת במקרה של הוצאה גדולה, איזה מרפאות שיניים נותנות שירות במקרה הצורך וכמובן העלות החודשית לאדם או למשפחה לפי הצורך. שימו לב שלפעמים אפשר להתמקח עם חברת הביטוח על דברים מסוימים וכדאי מאוד להגיע מוכנים לפני שיחה עם נציג של אחת החברות.