Menu

הלוואה מחברת ביטוח

נוטלים הלוואה מחברת ביטוח

אם אתם זקוקים להלוואה ודאי כבר בדקתם אפשרות לקבל אותה מהבנק או מגוף חוץ בנקאי המוכר לכם. כיום ניתן לקבל גם הלוואה מחברת ביטוח כמו מכל גוף חוץ בנקאי אחר המאושר על ידי משרד האוצר להעניק הלוואות בצורה חוקית במדינת ישראל. כאמור הלוואה מחברת הביטוח עשויה אפילו להשתלם לכם יותר כיוון שהריביות הן נמוכות מאוד בדרך כלל ואם יש לכם חיסכון בחברת ביטוח מהפרשות מהמשכורת שלכם או מהפקדות עצמאיות שלכם תוכלו לקבל את ההלוואה ללא בעיות, עיכובים או דרישות מיוחדות כיוון שחיסכון זה יוכל לשמש כערבון.

אילו סוגי הלוואות נוכל לבקש מחברת הביטוח?

כל אחד ואחת מאתנו זקוקים לכסף כל הזמן אולם לעתים המציאות כופה עלינו להידרש לסכום כסף מעט יותר גבוה מהרגיל. כך למשל כאשר צריך לממן אירוע מסוים, לשפץ את הבית, לטובת הליך רפואי חס וחלילה, לטובת מעבר דירה, אולי אפילו לטובת תיקון הרכב או נופש. כמובן שחברת הביטוח תבדוק את הנתונים שלכם מול בנק ישראל ואת דירוג האשראי שלכם ובהתאם לכך תברור את האפשרות להעניק לכם הלוואה ובאילו תנאים. במידה ויש לכם חיסכון כפי שאמרנו זה עשוי להיות קל יותר שכן הוא ישמש כערבון עבור ההלוואה.

הלוואה מחברת ביטוח

מהם התנאים לקבלת ההלוואה ומהם הריביות ותנאי ההחזר?

הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות מדי יום על ידי גופים שונים ומגוונים במדינת ישראל. כאמור חברת הביטוח היא אחד הגופים החוץ בנקאיים המורשים להעניק הלוואות בצורה חוקית במדינה. כמובן שלא כל חברת ביטוח רשאית לעשות זאת ולכן יש לבדוק את הנושא ולעבוד רק מול חברה מוכרת וגדולה בשוק זה. לאחר בדיקות דירוג האשראי ומצבכם הכלכלי על ידי חברת האשראי תינתן לכם האפשרות להיכנס למשא ומתן עם חברת האשראי אודות תנאי ההלוואה: שזה אומר גבוה הלוואה, החזר חודשי, פריסת תשלומים וריבית. ככל שמצבכם הכלכלי טוב יותר ודירוג האשראי שלכם גבוה יותר כך חברת האשראי תהיה מוכנה להעניק ריביות ותנאים טובים יותר. במידה ויש לכם עירבון יהיה לכם קל יותר להשיג את תנאי ההלוואה המומלצים עבורכם.