Menu

טסים לחו"ל עם eSIM

טכנולוגיית eSIM

טכנולוגיית eSIM היא טכנולוגיה חדשה שהגיעה לשוק הטלפונים הניידים. זוהי דרך חדשה לאחסון מידע על תוכנית הטלפון שלך והיא תוכננה להחליף את כרטיס ה-SIM.

eSIM הוא שבב קטן שיכול לאחסן מידע על תוכנית הטלפון שלך וניתן להתקין אותו בתוך המכשיר שלך מבלי להסיר את כרטיס ה-SIM הישן שלך. זה נהדר עבור אנשים שנוסעים בינלאומיים מכיוון שהם יכולים להחליף ספק מבלי לקנות כרטיס SIM חדש עבור המכשיר שלהם.

בעבר, כשמישהו רצה להשתמש בטלפון זר בחו"ל, הוא היה צריך לקנות כרטיס SIM נוסף מהמדינה שבה הוא ביקר. אבל עכשיו, עם טכנולוגיית eSIM שאינה נחוצה עוד.

eSIM משובצים בכרטיס ה-SIM של המכשיר ויכולים לעבור אוטומטית בין רשתות בהתאם למדינה שבה הוא נמצא. הם הרבה יותר נוחים מכרטיסי SIM רגילים מכיוון שהם אינם דורשים שום הגדרה או תצורה ידנית. ומכיוון שהם אינם נפרדים פיזית מהמכשיר, ניתן לעדכן אותם מרחוק ללא צורך לשלוח חזרה ליצרן לתיקון.

טכנולוגיית eSIM היא דרך חדשה להתחבר לרשת הטלפון שלך. זוהי דרך נוחה יותר להתחבר לרשת הטלפון שלך מכיוון שהיא לא מחייבת אותך להחליף את כרטיס ה-SIM שלך.

טסים לחו"ל עם eSIM

חבילות סלולר בחו"ל

יש הרבה יתרונות בחבילת אינטרנט בחו"ל. לדוגמה, אתם יכולים לחסוך בחשבון הטלפון שלך כשאתה מטייל.

אתם יכולים גם לנצל את החבילות הללו כאשר אתה צריך לשמור על קשר עם העסק שלך בזמן שאתה מטייל. תוכלו להתחבר לאינטרנט ולשלוח מיילים ללא בעיות.

עלות השימוש בטלפון בחו"ל עשויה להיות יקרה. אם אתם נוסעים לחו"ל, חשוב להיות מודעים לעלות ולתכנן בהתאם. המשך לקרוא לקבלת טיפים כיצד לחסוך כסף בעת נסיעה לחו"ל ומהן חבילות הטלפון הטובות ביותר עבור הצרכים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של חבילות טלפון שאתה יכול לרכוש לפני שאתה עוזב את המדינה שלך, אבל לכולן יש מגבלות. אם אתה רוצה להשתמש בטלפון שלך בחו"ל, תצטרך חבילת נדידה שמתאימה למדינה שבה אתה מבקר. חבילת הנדידה צריכה לכלול גם שימוש בנתונים והודעות טקסט כדי למנוע חיובים נוספים בחו"ל.

חוסכים כסף בחו"ל עם eSIM

ישנן דרכים רבות לחסוך כסף בעת נסיעה לחו"ל. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שינוי חבילת הטלפון שלך. בין אם אתה בבריטניה, אירופה או בכל מקום אחר בעולם, אתה יכול לקבל עסקה זולה יותר על חבילות הטלפון והאינטרנט שלך בחו"ל.

חלק מהחבילות הזמינות כוללות:

  • שלם מראש על SIM
  • סים נתונים בלבד
  • חבילות משולבות עם נתונים ודקות/טקסטים
  • חבילות נתונים ללא הגבלה לתקופת זמן מוגדרת