Menu

ביטוח צד ג

החשיבות הגבוהה של ביטוח צד ג

אולי יותר מכל ביטוח אחר, החשיבות של ביטוח צד ג היא הגבוהה ביותר בכל מה שנוגע לביטוח הרכב שלכם. מדוע ? משום שאם תסתכלו על פוליסות כמו ביטוח מקיף, תוכלו להבין שאמנם זה חשוב לבטח את הרכב שלכם מפני פגיעות כאלה ואחרות, אבל גם אם לא תבחרו את הפוליסה, בסופו של דבר יהיו לכם שפע של אפשרויות לתיקון הרכב שלכם במסגרות פרטיות. לעומת זאת, ביטוח צד ג נועד להגן עליכם מפני תביעות שיכולות להיות יקרות במיוחד במובן הפיננסי והנפשי כאחד .

ביטוח צד ג

הגנה מצד תביעות על נזקים

בעצם, ביטוח צד ג בא לתת לכם כיסוי ביטוחי מפני מקרים שבהם תאונת דרכים שנגרמה ע"י הרכב שלכם, גרמה לנזק ברכוש של אנשים וגופים אחרים. ביטוח צד ג נותן כיסוי גם לפגיעה שנעשתה לרכבים אחרים על הכביש, והן לציוד כללי אשר נפגע במסגרת התאונה. למה הוא מכונה ביטוח צד ג ? משום שצדדים א' וב' הם חברת הביטוח והמבוטח עצמו. שאר האנשים שהציוד שלהם ניזוק – הם צד ג' .

ואיך הפוליסה מופעלת במידת הצורך ?

בעצם, ברגע שהתרחשה תאונת דרכים, על שני הצדדים להחליף ביניהם את הפרטים של חברת הביטוח. במקרה הצורך, הצדדים יוצרים קשר עם חברת הביטוח של הצד השני ומודיעים על התאונה. כעת, חברות הביטוח יחקרו על איזה נהג חלה האחריות לתאונה. בסיום, יוכרע איזה חברת ביטוח תצטרך לשלם את הפיצויים של ביטוח רכב צד ג. כך, במקום שאתם תוציאו כסף רב מכיסם – חברת הביטוח עושה זאת דרך ביטוח צד ג .

לבחור את הפוליסה המתאימה

כדי שתוכלו לבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר של ביטוח צד ג, עליכם לפנות כבר עכשיו לחברת ביטוח NOW. החברה תבצע עבורכם את ההשוואה הדרושה בין פוליסות של ביטוח צד ג. ההשוואה תתבצע לפי פרטי הרכב שלכם ופרטי הנהגים, וכך תקבלו את ההצעות המשתלמות מחברות הביטוח השונות, ותוכלו ליהנות בסופו של דבר מקבלת ההצעה המשתלמת ביותר עבור סוג הביטוח הנדרש .